Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >

V pondělí 28.11.2016 jsme se byli podívat na konferenci Kick-off Praha 2016, konanou v Impact Hubu na Smíchově.

Vystoupili čtyři zajímaví řečníci: Jaro Chrapko z Dedolesu měl zajímavou přednášku o jeho eshopu a raketovém vzrůstu tržeb, komunikačních a konverzních kanálech. Následovala prezentace Petra Chvátala, CEO z PPL CZ, který přednesl názorné statistiky o způsobech doručování, typech klientů, problematiku doručování a vize PPL do budoucna. Po krátké pauze vystoupil Ondřej Klega z Acomware, který ukazoval na názorných ukázkách newsletterů, jak reaktivovat zákazníka eshopu, jaké metody v kterých případech fungují, jak se postavit k „mrtvým duším“. Okruh přednášek zakončil Honza Tichý z Medio, který mluvil o RFM analýze (rozsortování zákazníků podle segmentů) a následné nastavení marketingových kanálů pro komunikaci s nimi.

Celkově to byl příjemný večer, díky pořadatelům MastersGate za přípravu akce.

Twitter
LinkedIn



Potřebujete vědět více?