Stručný popis:
Část aplikace frontend (to, co vidí návštěvník)backend (administrace)obojee-mail
Priorita: 1 = vysoká (např. prezentace je zcela nefunkční, nebo všem návštěvníkům nejde dokončit objednávka)2 = vyšší (např. zobrazují se špatně ceny)3 = střední (např. web se načítá dlouho)4 = nízká (např. nezobrazuje se obrázek)5 = obecný dotaz
Odkaz (url):
Datum a čas:
Pokud se jedná o chybu a je reportovaná od klientů, tak více uvedených časů urychlí vyhledání.
Aktuálně přihlášený uživatel: pokud se jedná o chybu v administraci
Popis chyby:
Popsané kroky, které byly provedené před danou chybou (např. Otevření formuláře pro Akci – kliknutí do pole Kód).
Neuvádět nepřesné zadání ve smyslu "Nefunguje administrace", nebo "jsou špatně ceny" - vždy je potřebný popis, např.: "V administraci po kliknutí na sekci Produkty se nic nezobrazí."
Čím více informací bude v daném bugu vyplněno, tím bude jeho zpracování a následné odstranění chyby rychlejší.
V případě mailu napište co nejpřesnější čas odeslání/nedoručení mailu, od koho a komu. Do přílohy případně přidejte konkrétní mail, kterého se chyba týká.
Váš dotaz:
Příloha 1
Příloha 2
Jméno oznamovatele:
E-mail
>
Úplné vyřešení chyby je považováno v případě, kdy v emailovém vláknu řešení dané chyby uvede reportující v posledním emailu "opraveno".
Pokud ME neobdrží odpověď od reportujícího na email (např. na dotaz k dodatečným informacím) do 24 hod od odeslání, tak je nutné chybu zadat znovu včetně případně požadovaných doplňujících informací. Původní ticket/chyba přestává být platná.
MEDIA ENERGY s.r.o. Římská 678/26, Praha 2 – Vinohrady