Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >

    Pro urychlení řešení vyplňte prosím formulář níže.

    Pokud evidujete více chyb/otázek k funkcionalitě najednou, pošlete prosím dva různé formuláře.

    Stručný popis:
    Část aplikace
    Priorita:
    Odkaz (url):
    Datum a čas:
    Pokud se jedná o chybu a je reportovaná od klientů, tak více uvedených časů urychlí vyhledání.
    Aktuálně přihlášený uživatel: pokud se jedná o chybu v administraci
    Popis chyby:
    • Popsané kroky, které byly provedené před danou chybou (např. Otevření formuláře pro Akci – kliknutí do pole Kód).
    • Neuvádět nepřesné zadání ve smyslu "Nefunguje administrace", nebo "jsou špatně ceny" - vždy je potřebný popis, např.: "V administraci po kliknutí na sekci Produkty se nic nezobrazí."
    • Čím více informací bude v daném bugu vyplněno, tím bude jeho zpracování a následné odstranění chyby rychlejší.
    • V případě mailu napište co nejpřesnější čas odeslání/nedoručení mailu, od koho a komu. Do přílohy případně přidejte konkrétní mail, kterého se chyba týká.
    Váš dotaz:
    Příloha 1
    Příloha 2
    Jméno oznamovatele:
    E-mail
    • Úplné vyřešení chyby je považováno v případě, kdy v emailovém vláknu řešení dané chyby uvede reportující v posledním emailu "opraveno".
    • Pokud ME neobdrží odpověď od reportujícího na email (např. na dotaz k dodatečným informacím) do 24 hod od odeslání, tak je nutné chybu zadat znovu včetně případně požadovaných doplňujících informací. Původní ticket/chyba přestává být platná.