Proč je dobrý copywriter jako výhra v loterii?

Možná si řeknete, že copywriterů je dnes jako hub po dešti. Možná ano… Ale! Ne každý copík je dobrý copík. Dobrý copywriter totiž nejen že ovládá českou gramatiku jako když bičem mrská, ale zná také principy SEO (a dovede je použít v praxi) a i z fádního textu na téma „psychologie klíčových dírek“ dovede vytvořit pořádnou kovbojku.

Nepodceňujte význam online textu

Je snadné si říci, že komerční texty nikdo nečte. Opak je ale pravdou! Opravdu dobrý PR článek, sdílený příspěvek na facebooku nebo skvěle napsaná novinka na vašem webu vám mohou zvýšit návštěvnost i konverze až o desítky procent. Kvalitní a relevantní obsah je totiž jedním z faktorů, podle kterého hodnotí návštěvníci vaše webové stránky – jestli se na nich dobře cítí a vše je jim podáno jasně a srozumitelně. To ale ocení i vyhledávací roboti, kteří vyhodnocují obsah textu a rozhodují o umístění vašich stránek ve výsledcích přirozeného vyhledávání.

copywriting

Genialita online slov

Jak již bylo řečeno – dobrý copík zná principy SEO. A k čemu to je dobré? Pomocí parádních textů, postavených na kvalitních SEO základech se můžete posunout na přední příčky ve výsledcích organického (tedy neplaceného) vyhledávání. To se rovná vyšší návštěvnosti vašeho webu, ze které pak následně plynou i vyšší konverze. To už stojí za úvahu, nemyslíte?

K čemu je vlastně takový copywriter?

Ať už chcete provozovat prosperující e-shop, nebo pro svou společnost nechat vytvořit líbivé a funkční webové stránky, bez dobrého copywritera se neobejdete. Tedy bez takového, který pro vás vytvoří originální, čtivý a relevantní obsah. Takový obsah, díky kterému si lidé váš web oblíbí, budou se na něj rádi vracet a třeba i sdílet vaše příspěvky na sociálních sítích. Pokud si vlastního copywritera nemůžete dovolit, nevěšte hlavu – půjčíme vám toho našeho.

copywriting máme rádi

Jak pak psaní textů na web probíhá?

Takový copík, kterého si od nás půjčíte, si (potom, co vypije svou ranní kávu) pečlivě nastuduje vše, co spadá do oblasti vašeho podnikání. Podívá se, jaké jsou současné trendy právě ve vašem oboru, jakým způsobem vaši potencionální zákazníci komunikují, a co nejčastěji hledají. Zanalyzuje také vaší konkurenci, promyslí si, jakým nejvhodnějším způsobem oslovit právě vaši cílovou skupinu a dá se do psaní. Výsledkem pak jsou čtivé texty na vašem webu, facebooku i jiných sociálních sítích, které se budou líbit vám, vašim návštěvníkům i vyhledávačům.

Copywriting - přemýšlení nad texty

 


Chcete mít na svém webu čtivé texty, které prodávají?