K čemu „klíčovka“ slouží?

Analýza klíčových slov by měla být první činností, která předchází vytváření online reklamní kampaně či optimalizace webu pro vyhledávače. Díky ní zjistíte nejen to, která klíčová slova jsou pro Vás zásadní a na která naopak nemá smysl zaměřovat. Ale i spoustu dalších informaci – kde a jak rozšířit nebo upravit obsah webu, konverzní sílu jednotlivých slov, přehled odpovídajících vstupních stránek. Zjistíte, kde jsou slabiny Vaší www prezentace a jak postavit linkbuildingovou a obsahovou strategii. Kdo je Vaše konkurence, na co cílí a zda jste konkurenceschopní, čím je třeba se odlišit.

Základní body analýzy klíčových slov:

  • Přehled klíčových slov, příbuzná a významově podobná slova
  • Zjištění hledanosti jednotlivých frází
  • Přehled vstupních stránek
  • Výpis konkurečnosti a konverzní síly klíčových slov
  • Doporučení pro zlepšení

Výstupem je podrobná tabulka s přehledem klíčových slov a všech zjištěných parametrů a hodnot, doporučení postup úprav, oprav a zlepšení.

U velkých e-shopů mohou mít tyto analýzy až okolo 50 tisíc frází, běžně se ale pohybujeme okolo řádově menšího čísla.


Chtěli byste se více dozvědět o analýze klíčových slov? Ozvěte se nám, rádi Vám poskytneme naše služby.


Potřebujete vědět více?