Říká se, že v hmotném světě neexistuje dokonalé řešení… Každopádně se dá dokonalosti přiblížit – alespoň co se týká vzhledu landing page (tedy cílové stránky, kam přijdou uživatelé, kteří rozkliknou váš inzerát). Níže vám přinášíme několik tipů, které by vás k ideální landing page měly každopádně minimálně posunout. Důležité je i neusnout na vavřínech a s chutí neustále testovat a zkoušet nové věci – jen tak se totiž máte šanci propracovat ke zjištění, co právě ve vašem oboru funguje a co ne.

1 Neprotiřečte si

Název (H1) vaší landing page by měl korespondovat s textem ve vaší CPC reklamě. Například AdWords přihlíží i k tomu, zda se text inzerátu shoduje (doplňuje) s textem, uvedeným na dané landing page. Podle toho také může výrazně vylepšit vaše AdWords skóre.

2 Buďte jasní, struční a výstižní

Poté, co se návštěvník proklikne na danou landing page, mělo by mu být z nadpisů (H2) hned jasné, co konkrétně na stránce najde a v jaké její části. Používejte proto výstižné nadpisy, které zaujmou – před suchopárnou nudou nebo zmatečným protiřečením každý uteče.

3 Dejte pozor na gramatiku

V inzerátech lákáte zákazníka na své služby, které mu následně budete patrně chtít naúčtovat. Když ale uvidí na vašem webu změť zmatených slov, navíc s gramatickými chybami, je dost pravděpodobné, že se poohlédne někde jinde.

4 Využijte moc certifikátů a ověření

Pokud návštěvníci uvidí na vaší stránce získané certifikáty (osvědčená firma, oceněno zákazníky nebo jiné certifikáty, potvrzující vaši odbornost), zvýší to v jejich očích důvěryhodnost vaší firmy. Nebojte se proto umístit ikonky získaných ocenění i do patičky každé landing page.

5 Nezapomeňte na call to action

Jakmile se návštěvníci dostanou na vaši landing page a přečtou si úvodní text, je potřeba jim jasně sdělit, co mají udělat dál (vyplnit kontaktní formulář, zavolat vám, stáhnout si některou vaší aplikaci atp.). K jasné výzvě k akci patří také jasné a výrazné tlačítko, barevně odlišené od zbytku stránky.

 

6 Podpořte obsah vizuálem

Doplňte texty na vaší landing page odpovídajícími fotkami nebo ještě lépe videem (např. krátké promo video, návod, jak používat váš produkt a podobně). Vizuální atraktivita podpoří zájem vašich návštěvníků, kteří se o vás začnou zajímat a budou chtít vědět více.

7 Udělejte to snadné

V dnešní době se nikdo nechce příliš namáhat – běžte proto štěstíčku trochu naproti a veškeré důležité informace umístěte na stránce tak, aby uživatel nemusel scrollovat a dozvěděl se vše „na první pohled“. To samozřejmě platí i pro CTA prvek.

Chcete mít i vy fungující a úspěšné landing page? Zavolejte nám, rádi je pro vás navrhneme!


Potřebujete vědět více?