Říká se, že obrázek vydá za sto slov. U produktů spotřebního zboží, stejně jako u dovolenkových destinací nebo třeba realit to platí dvojnásob. V mnoha případech internetových nákupů začíná zákazníkova cesta právě u výsledků vyhledávání obrázků.

Uživatelé se chtějí informovat o šíři aktuální nabídky v oblasti, kterou hledají. Chtějí se inspirovat, nechat si poradit nebo si jen jednoduše prohlédnout, jak daný produkt (destinace/nemovitost) vypadá.

Co se změní pro inzerenty?

Google se proto rozhodl využít potenciálu vyhledávání obrázků a začátkem měsíce oznámil, že koncem března dojde k integraci obrázků Google do vyhledávací sítě. Reklamní kampaně v Nákupech Google se tím pádem budou automaticky zobrazovat ve výsledcích vyhledávání obrázků – samozřejmě za předpokladu, že uživatel zadá vyhledávat odpovídající klíčová slova – a již nebude nutné se kvůli zobrazování v obrázcích Google přihlašovat do sítě partnerů ve vyhledávání.

Pro vás jakožto inzerenta to může znamenat až 10% nárůst návštěvnosti z vyhledávací sítě Google a snížení ceny za proklik.

Chcete i vy efektivní online reklamu? Ozvěte se nám a určitě se domluvíme!


Potřebujete vědět více?