Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >

Rozmohl se nám tu takový nešvar… Lidé často používají slovní spojení a fráze, ze kterých marketérům a onlinistům vstávají vlasy na hlavě. Tedy hlavně pokud je slyší už poněkolikáté za sebou a veškeré vysvětlování, byť sebetrpělivější, je jako házení hrachu o stěnu. Svou práci nedělají jen tak z nudy, aby zabili čas – dělají ji proto, že jsou v ní dobří a jsou v ní dobří proto, že ji dělají 😊. Proto, prosím, věřte svému online specialistovi a poslouchejte jeho rady – on totiž ví, co dělá.

Proč je „SEO optimalizace“ blbost?

O ve zkratce seO totiž není jen tak pro nic za nic – znamená právě optimalizaci (v originále optimization). Když se ale rozhlédnete po českém internetu, zjistíte, že výraz „SEO optimalizace“ používá (bohužel) i dost digitálních agentur. Můžete to považovat za jeden z faktorů, pomocí kterých můžete oddělit zrno od plev (co se výběru digitální agentury týče).

 

„Zapnout SEO“ taky nejde

Opravdu. Vážně. Neděláme si legraci. Nejde…prostě nejde. SEO není televize – tu si můžete zapínat a vypínat dle libosti (nebo aspoň než se vám vybijí baterky v ovladači), ale SEO je velmi komplexní, proměnlivý a nikdy nekončící proces. Aby fungovalo, musí se na něm pracovat konstantně, poohlížet se po aktuálních trendech, vylepšovat a přizpůsobovat.

„Tohle se mi líbí, tak to tam zkopírujte“

Copywriting není copypasting! A roboti vyhledávačů odhalí i to, co by uniklo i té nejpřísnější paní učitelce – opisování se na internetu prostě nenosí, nedělá (resp. dělat by se nemělo) a hlavně penalizuje (např. snížením page-ranku nebo horším umístěním ve výsledcích organického vyhledávání).

„Nebudu platit za fotografa ani za fotobanku, na gůglu najdete randál fotek“

Jistě, pokud máte zbytečného půl milionu na zaplacení pokuty, tak určitě… Ale jelikož nechcete zaplatit za fotografa, tak asi zbytečného půl milionu mít nebudete… Pro komerční účely totiž nemůžete použít každou fotku, kterou si na internetu najdete – platí zde totiž ochrana autorských práv a pokuty za jejich porušení jsou leckdy opravdu vysoké. Existují ovšem i fotobanky, ze kterých můžete čerpat obrázky zdarma. Na internetu a jeho obsahu se ale nejvíce cení originalita, takže si dobře promyslete, jestli je pro vás použití univerzálních free obrázků opravdu tou nejlepší volbou.

 

Twitter
LinkedIn



Potřebujete vědět více?