Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >

Vizitky jsou jednou z nejstarších a nejrychlejších forem marketingu. Často záleží jen na jejich designu a zpracování, zda si vás potencionální klient zapamatuje a následně s vámi naváže spolupráci.

Leckdo by nyní mohl namítnout, že vizitky jsou v dnešní digitální éře již cosi překonaného. To ovšem není tak docela pravda. Nikdy nevíte, kde a za jakých okolností můžete potkat případného klienta. Navíc ne každý je vlastníkem smartphone – a z těch, kteří ho mají, je stále dost takových, kteří jej používají jen neradi. Navíc: ve vizitkách je cosi osobního, což i dnes spousta lidí oceňuje.

Nenechte si tedy utéct možná důležité obchodní kontakty a vytvořte si vizitky, které se budou líbit, budou odpovídat charakteru vašeho podnikání a budou odpovídat současným designovým trendům. A jakéže trendy to jsou?

Tvrdý papír – čím tvrdší, tím lépe

Tvrdý papír má – kromě toho, že je aktuálně v kurzu – celou řadu dalších výhod. Nedá se tak snadno pomačkat a zničit, nezohýbají se mu rohy a mimoděk vaši vizitku už jen po hmatu odliší od vizitek vašich konkurentů.

Neobvyklé tvary

Pokud něco bude kralovat designu vizitek v roce 2020, pak to budou neobvyklé tvary. Cokoli, co se liší od tradičního obdélníčku, bude hrát prim. I když to bude třeba „jen“ čtverec – odliší vás od konkurence a ukáže klientům vaši kreativitu.

Výrazná textura

Texturované vizitky jsou nesmírně elegantní, příjemné na pohled a navíc i na dotek. Bát se nemusíte ani opravdu výrazných textur, jelikož co je výrazné, je i jiné, a tím pádem také snadno zapamatovatelné.

Jiný než bílý podklad

I tak obyčejná věc, jako je barevný podklad, vás dokáže skvěle odlišit od konkurence. Stačí si představit štůsek obyčejných, bílých vizitek, mezi kterými ta jediná barevná automaticky přitáhne pozornost jako magnet.

Vtipné slovní hříčky a symboly

Pokud to charakter vašeho podnikání dovoluje, zkuste ozvláštnit vaši vizitku vtipným veršíkem, zajímavou slovní hříčkou nebo optickou iluzí. I drobná kresbička s tématikou vašeho byznysu dokáže zázraky.

Chcete i vy mít zapamatovatelné a moderní vizitky, které vás snadno odliší od konkurentů? Neváhejte a spojte se s námi!

Twitter
LinkedIn



Potřebujete vědět více?